sobota, 17 grudnia 2011

10.

siema :D
co do problemów w poprzedniej notce , już jest ok. ; ) 
nie kocham już tego frajera , niedługo święta, a tu nadal brak śniegu -.- 


Site models : 











Opisy : 

- Pokochasz mnie ? - A co to kurwa, koncert życzeń ?

________

chciałabym kiedyś spotkać księcia na białym koniu i powiedzieć mu, że jest frajerem.

________

Ostra impreza. Opary alkoholu, dym nikotynowy i ona. Wyzywająco ubrana z kusząco rozmazaną szminką. Kołysała biodrami wylewając resztki wódki z butelki. Uwodzicielska i pewna siebie. Wystarczyło jednak na chwilę się zatrzymać aby dostrzec w jej niebieskich oczach małą, przestraszoną dziewczynkę, która pogubiła się we własnym świecie..

_______
Starała się być silna i niezależna dziewczyną. Za każdym razem powtarzała sobie, że juz tak nie postąpi, ze nie będzie płakać przez takiego bydlaka jak on. Ale zdradzała samą siebie. Za każdym razem kiedy go widziała powracały te cholerne wspomnienia, nie zawsze te dobre. Wtedy nie kryła sie z uczuciami, nie obchodziło ją co inni o niej pomyślą. Chciała tylko ulzyć swojej duszy i uwolnic zal.
______
'Ból? Jak dla mnie nie kojarzy się z żadnym skaleczeniem czy złamaniem. Bólem jest dla mnie bezradność, gdy siedząc obok zapłakanej osoby, która jest jedną z najważniejszych osób w Twoim życiu Ty nie możesz nic zrobić, totalnie nic...'
_______

A teraz to ja będę ranić. Bez skrupułów rozkocham w sobie każdego, nie zastanawiając się nad niczyimi uczuciami. Będę łamać serca i niszczyć. Sprawię, żeby ludzie cierpieli i będę na to patrzeć z uśmiechem. I wiesz ? Wtedy będziesz mógł nazwać mnie suką, ale miej świadomość, że to przez Ciebie tak będzie.
_______
` . Ona nie chciała się narzucać. On nie chciał komplikować jej życia sobą. Tak jakby nie wiedzieli, że znaczą dla siebie więcej niż wszystko ♥ .
_______
Poszliśmy do supermarketu . Nagle zaczepiły mnie jakieś dwie podstarzałe kobiety , dotykając moich loków i zachwycając się nimi . Z grzeczności musiałam stać i słuchać tego jak wzajemnie się kłócą do kogo jestem podobna . Stałeś z boku i obserwowałeś wszystko , dusząc się śmiechem . Byłam zła , prawdziwie zła . Nagle jedna wykrzyczała : DO WŁOSZKI ! JESTEŚ PODOBNA DO WŁOSZKI ! Ludzie w sklepie zwracali na nas uwagę . Podszedłeś , wyszeptałeś : kocham Cię Ty moja włoszko , po czym przeszedłeś na dział ze słodyczami .
_______
a teraz proszę , zastanów się ,ile tak naprawdę dla Ciebie znaczyłam . i gdzie ta cała miłość , którą mi przyrzekałeś . ? i wybacz , że nie jestem w stanie pojąć , jak Twoje uczucia mogły ot tak wygasnąć
________
Jak co roku tak i w tym jej ciało było blado różowe. Postanowiła to zmienić. Pewnego słonecznego dnia ubrana w bikini, chwyciła koc, telefon podłączony do słuchawek i wyszła na zewnątrz. Rozłożyła koc na trawie po czym położyła się na nim wkładając słuchawki do uszu. Przesłuchała kilka piosenek po czym doszła do tej najważniejszej. Do piosenki Lady Antebellum "Need You Now". to była ich piosenka. Zawsze kiedy jej słuchała łzy ciekły jej z oczu jak potoki. Ale tym razem postanowiła z tym skończyć. Skończyć z tym bólem, który przeżywała za każdy razem słuchając tej piosenki. A przecież to była tylko głupia melodia z pustymi słowami. Nacisnęła "Play" i zabrzmiały pierwsze słowa piosenki : "Picture perfect memories scattered all around the floor...." Zaczęła śpiewać sobie pod nosem. Nagle poczuła, ze coś zasłoniło jej słońce lecz pomyślała, ze to chmury. Ale to był on. Położył się nad nią, podtrzymując się rękami i nogami. Dzieliło ich już tylko kilka centymetrów. Poczuł jak jej włosy pachną czekoladowym szamponem a ciało delikatnym zapachem kremu do opalania. delikatnie dmuchnął chłodem ze swoich ust w jej plecy, ale ona myślała, że to wiatr. Wreszcie refren: "It's a quarter after one I'm all alone" i razem : "and I need you now". nagle wyciągnęła słuchawki i delikatnie odwróciła się tak ,aby być z nim twarzą w twarz. Znowu ujrzała jego śliczne niebieskie oczy, patrzące na nią w taki sam sposób co dawniej. uśmiechnęła się. Zaś on szepnął jej do ucha : " I need you now", następnie złożył na jej ustach pocałunek, którego tak bardzo jej brakowało .
_______
Chciałabym umieć być szczęśliwą bez powodu. Chciałabym umieć bawić się i śmiać z najgłupszych rzeczy. Chciałabym być mniej wrażliwa i nie przejmować się żadnym złym słowem. Chciałabym. Szkoda tylko, że nie potrafię być szczęśliwa od tak. Jeszcze na to za wcześnie.

ide pa ; * mam nadzieje że sie podoba. 




1 komentarz:

  1. No i dobrze że go nie kochasz skarbie ;*

    Moja myszkaaaa ;*

    Nowy post u mnie :>

    OdpowiedzUsuń