sobota, 3 grudnia 2011

6.

hej :D
można powiedzieć że jest ok , muszę sie ogarnąć bo przecież on mnie nie chce; ( 
nie dodawałam notek bo mi sie klawiatura zepsuła ale już będe dodawać. 



Site models :



















Opisy :  

wiesz co? kiedyś myślałam że nie masz uczuć, bo nie potrafiłeś obdarować mnie tą miłością. a teraz? teraz jednak uważam że masz tych uczuć zbyt wiele, skoro potrafisz darzyć nią aż tyle kobiet.
________

Uwielbiałam patrzeć w jego niebieskie tęczówki , uwielbiałam z nim przebywać.
________

Musze pogodzić się z tym, że są kobiety ode mnie lepsze. Nigdy nie będę miała pięknych włosów, a białą bluzkę zawsze poplamię. Taka już jestem..
_______

On. Kilka literek imienia tak bardzo zmieniły jej światopogląd. Jego poczucie humoru, czasem drwiny, były dużo ważniejsze niż komplementy innych. Uwielbiała dołeczki na jego twarzy kiedy się uśmiechał. Jego śmieszny ton mówienia, jego ciepły głos a zarazem pobudzający. Każde spotkanie, każda chwila, każde słowo było dla niej najważniejsze, najwspanialsze i jedyne. Kochała go mimo i wbrew. Za wszystko. Nawet za to, co było złe.
_______

Są w moim życiu takie osoby, którym wolno wszystko. Mogą czytać moje sms, budzić mnie o 4 rano i zdrabniać moje imię. Nawet jeśli tego nienawidzę.
________

I pewnego roku, trzynastego miesiąca, 32 dnia, o godzinie 25:61 spotkam chłopaka mojego życia
_______

to wspaniałe uczucie , kiedy wiesz , że Twoja dłoń ma swoje miejsce w innej dłoni .
_____

A teraz leżąc na łóżku i wpatrując się w sufit, zastanawiam się, dlaczego zachowuje się jak rozpieszczony dzieciak, który ma wszystko, a jednak ciągle czegoś mu brakuje . - brakuje mu tej cholernej, pierdolonej miłości !
_______

pierwsza zasada miłości : gdy ciało A działa na ciało B, to ciało C się wpieprza i próbuje wszystko zepsuć.
_______

Przybiegnę do Ciebie z płaczem. Ty mocno mnie przytulisz. Otrzesz moje łzy rękawem swojej ulubionej bluzy. I szepniesz mi czule do ucha: - 'Komu tym razem mam dokopać, skarbie?'
_______

Nie wyglądam jak supermodelka, nie mam głosu jak Beyonce, nie zajmuję pierwszych miejsc na olimpiadach, nie noszę markowych ciuchów. Ale czy mimo to pokochasz mnie?
______

Uwielbiam Cię w sposób, którego nie umiem sprecyzować ; *
______

Bóg daje nam życie, tylko po to by je nam kiedyś odebrać..
______



spadam pa :* 
napisze wieczorem. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz