środa, 29 lutego 2012

30.

Siema! ; *
Jejku, przepraszam że tak długo nie pisałam ale poprostu próbuje ogarnąć swoje życie. 
Próbuje zaczynać być szczęśliwa. 







Opisy: 

Niby tak dobrze, a gorzej. Ciągle musisz wybierać co lepsze czy gorsze. To czemu kurna ranisz swym językiem, czy Ci nie wstyd i tego co wyprawiasz. Chcąc uzyskać Twoje zaufanie dostałam po buzi. A czemu? Nawet nie wiesz, zastanów się. To za dużo dla Ciebie? Ale ja sie nie poddam i choćbym miała zrobić coś nieodpowiedniego zrobię to. A dlaczego? Bo to dla Ciebie.♥
______

widziałam zazdrość w Jego oczach , gdy siedziałam na ławce z kumplem rozmawiając ' o życiu ' . było już cholernie ciemno i głośno. zabawa zaczęła się rozkręcać, a ludzi coraz więcej przybywać. poczułam wibrację w kieszeni, odczytałam smsa . nadawca : On . treść : jeśli nie chcesz żeby ten gościu dostał to lepiej z Nim gdzieś idź, tak żebym was nie widział . uśmiechnęłam się do ekranu , po czym zapytałam kumpla : - uczciłeś dzień przytulania ? - nie . - no to na co czekasz ?
______

Zrozumiałam że ludzie pomimo dużymi odległościami miedzy sobą potrafią stać się dla siebie najważniejszymi osobami na świecie. Pomimo rzadkich rozmów i spotkań nadal są dla siebie wszystkim. Nikt nie ma prawa ich rozdzielić. Kiedy się spotykają nie zwracają uwagi na otaczające ich otoczenie. To że pada deszcz , czy sypie wielki śnieg, to ich nie obchodzi. Oni mają siebie , i to im wystarcza.
______

o 3 w nocy. słychać wibrację telefonu, znowu wkurwiona,że ktoś śmie mnie budzić o tej godzinie. klikam 'pokaż' i uśmiech od razu pojawia się na twarzy: ' nie obudziłem ? '. oczywista odpowiedź ' oczywiście, że nie.'
_____

- mamoooooo , wychodzę !
- z przyjaciółmi ?
- nie , z terrorystami !
_____

Słucham naszej ulubionej piosenki , i wracają wszystkie wspomnienia .. Wącham Twój ulubiony perfum .. i już nie wiem co ze sobą zrobić .. Czy nie mógłbyś wrócić choć na chwilę ? Zabrać wszystkie wspólne wspomnienia , i dopiero wtedy spierdalać .?
_____

to nie jest moja wina. naprawdę bym chciała "mieć wyjebane", ale im dłużej cię nie widzę tym bardziej za tobą szaleję. muzyka której słuchasz i twoje zainteresowania sprawiają że mnie intrygujesz. jak wariatka śledzę każdy twój wpis na fejsie, z każdą twoją wypowiedzią, kolejną informacją zdobytą na twój temat jestem bardziej zakochana. nie potrafię się przed tym obronić.
_____



Dobra pa ; *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz