czwartek, 12 kwietnia 2012

45.

Cześć.
Dawno nie pisałam, ale cóż często zapominam napisać.
Możesz mnie polubić również na facebook'u : Klik


Site models.








Opisy.


Nie musisz się martwić swoim wyglądem, prawdziwe piękno ma bowiem źródło w sercu, a siedzibę w oczach.
____

Mam Cię 5 dni w tygodniu. Dlaczego pięć? Bo mogę Cię widzieć tylko w szkole, na przerwach. Na długich korytarzach, wśród tłumu szukam Ciebie. Czasem znajdę tylko Twoją sylwetkę, a czasem miniemy się bez słowa spoglądając sobie w oczy. Ile te nieme spojrzenia jeszcze będą trwały?
____

Najbezsensowniejszą ucieczką jest ucieczka przed uczuciem, bo ono i tak nas dopadnie, czy tego chcemy czy też nie.
_____

Delikatnie głaszcze okolice lewej piersi. Może to ukoi choć trochę ból skołatanego nerwami serca.
____

Obudziłam się i wiedziałam, że odszedł. Wiedziałam to od razu. Kiedy się kogoś kocha, wie się takie rzeczy.
____

-A co z Twoimi marzeniami? Chciałaś zdobyć świat..
-On jest moim światem.
_____

Gdy odszedłeś myślałam, że nie mam po co żyć. Mój świat zawalił się w jednej malutkiej minucie. Kochałam Cię jak idiotka i nie widziałam świata poza Tobą, a teraz? Gdy pytają mnie o Ciebie, to udaję, że nie słyszę pytania i jestem najszczęśliwszą singielką na świecie.
_____

z mojej twarzy znikła już dawno zeszłoroczna opalenizna, tak samo wyblakło uczucie do niego. wystarczy jednak kilka słonecznych dni i cera znów nabierze złocistej barwy, a co z miłością ?
_____

a ja już tak długo budowałam ten mur chroniący mnie przed wspomnieniami. a gdy już prawie go skończyłam, pojawiłeś się Ty. jednym dotknięciem palca, niczym czarodziejską różdżkom wszystko runęło, wszystko wróciło.



Hejkaa:D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz