piątek, 13 lipca 2012

53.

Cześć, cześć.  Już powoli mam mniej czasu żeby tutaj pisać. 
Spotykam się ze znajomymi i wgl. <3 
PRZEPRASZAM ZNOWU! : *


Site models.









Opisy.


oddaj mi część życia, kawałek serca, a pokażę ci, czym jest miłość.
______

 Miłość? - Nieważne czy poznaliście się w internecie czy na mieście. Kilometry - Nieważne czy jest ich 10 czy 600. Wiek - Nieważne czy dzieli was 6 lat czy 15. Uczucie - W miłości jest najważniejsze. ♥
____

Gdybym mogła podarować Ci tylko jedną rzecz tego świata, chciałabym dać Ci umiejętność patrzenia moimi oczami. Wtedy zauważyłbyś, jak ważny dla mnie jesteś.
____

Na błędach uczymy się tylko wtedy, kiedy zaczynają boleć.
____

Celem dzisiejszego dnia jest przetrwać ten syf i wyjść z niego z uniesioną głową.
____

Delikatny? Czuły ? Sympatyczny ? Weź sprawdź bo to może być kobieta. 
____

Mieć złamane serce i wierzyć w miłość, to tak jakbyś wyjebał się na betonie, a udawał, że to trawa.
____

może i faktycznie coś się kończy, by coś innego się mogło zacząć. tylko,że niektóre zakończenia odbijają się na nas zbyt mocno i nie mamy ochoty iść dalej i otwierać nowego rozdziału.
____

Podarowałeś mi coś, co nawet trudno nazwać. Poruszyłeś we mnie coś, o istnieniu czego nawet nie wiedziałam. Jesteś i zawsze będziesz częścią mojego życia. Zawsze.
____

Zawsze trzymam wszystko w sobie. Chyba nigdy nie miałam tej odwagi, aby stanąć i powiedzieć, co mi leży na sercu. Dlatego często jestem taka przygnębiona. Chciałabym to rzucić, ale nie mogę.




Spadam, nq . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz