czwartek, 9 sierpnia 2012

59.

Siemaderko :) 


Site models.









Opisy. 

Chodź i złap mnie za rękę, zabiorę Cię gdzieś, gdzie słońce mija księżyc, gdzieś, gdzie nigdy nie zabraknie nam powietrza.
____

Tęsknię trochę za pewnym aspektami mojego dawnego życia i teraz myślę o rozmowach z Tobą.
____

Celem dzisiejszego dnia jest przetrwać ten syf i wyjść z niego z uniesioną głową.
____

kolejny sms i ta pierdolona nadzieja że to od Ciebie.
____

To przyjaźń? Może lepiej o tym nie mówmy. Te słowa chrzęszczą jak szkło pod podeszwą. Trzeszczą, chuj z tym, jebać to zresztą.
____

A jedyne czego chcę, to byś mnie przytulił i powiedział, że będzie dobrze.
____

Nienawidzę tego uczucia, gdy nie widzę sensu w niczym. Nie mam ochoty wstawać z łóżka, nie chce mi się jeść, nie mam siły się uczyć. Nie chce mi się robić czegokolwiek. Nie chce mi się żyć.
___

gdy się potykam, wstaje i idę dalej. nawet gdy boli z uśmiechem na twarzy pokazuję innym, że jestem silna.
____

Zawsze staram się dla ciebie wybrać dobrze, Daje lepsze - biorę gorsze, chcę dać ci szczęście.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz