sobota, 18 sierpnia 2012

61.

Cześć.
Przepraszam że nic nie piszę, ale jest źle. 
Mam dość. Chciałabym stąd iść w pizdu i nie wrócić.
Zapomnieć o bożym świecie, o NIM i o większości problemów.
Jeszcze tak cholernie brakuje mi mojej babci :( 


Site models.










Opisy.


mój kompleks? - On w sercu ♥
____

Czasem, gdy patrzę w lustro nie widzę już tej samej wiecznie wesołej dziewczyny. Zmieniłam się. A może tylko zajrzałam w prawdziwy świat?
_____

Mówisz, że magia nie istnieje? Popatrz w Jego oczy analizując każdą ich plamkę. Spójrz na Jego uśmiech. Poczuj Jego usta na swoich. Gwarantuję, że zmienisz zdanie.
_____

ie widziałam Cię już od miesiąca. I nic. Jestem może bledsza, trochę śpiąca, trochę bardziej milcząca, lecz można żyć bez powietrza.
____

Każdej nocy gdy zamykam oczy, czuję Jego obecność, widzę uśmiech, za którym tak bardzo tęsknię w ciągu dnia. tylko wtedy, przez moment mogę lekko unieść kąciki ust, mając pewność, że szczęście istnieje.
_____

 Najbardziej przerażającym dźwiękiem na świecie jest bicie własnego serca. Nikt nie lubi o tym mówić, ale to prawda. Jest to dzika bestia, która w samym środku głębokiego strachu dobija się olbrzymią pięścią do jakichś wewnętrznych drzwi, by ją wypuścić.
_____

Zawsze kiedy trzeba nie ma miejsca na parkingu, zawsze kiedy trzeba nie mam kasy na koncie, zawsze kiedy trzeba nie ma Cię w moim życiu .
____

Mogę nie oddychać całe życie, tylko po to, aby w czasie swojego ostatniego wdechu poczuć Twój zapach.



Kocham cię kurwa kocham, tylko fajnie że zawsze musisz mieć na to wyjebane ;( 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz