wtorek, 11 września 2012

65.

Siemasz.
Kochani, podjełam decyzje. Zostaje z wami. ;) 
Wszystkie te kłopoty jakoś napewno się rozwiążą a takiej oglądalności bloga już chyba nie odzyskam, więc mam nadzieje że się cieszycie :D


Site models.










Opisy.


Chciałabym któregoś dnia idąc chodnikiem zdać sobie sprawę, że kocham. Że kocham na nowo, kogoś innego.I jeszcze bardziej, niż wcześniej. Iść przed siebie, trzymać go za rękę i czuć, że serce znów jest na swoim miejscu.
_____

Wiem,jak jej okropnie źle. Jak cierpi i czeka na jego powrót. Wiem i jej całkowicie współczuje że trafiła akurat na niego. On przecież już tak ma, zostawia gdy mu się już znudzi.
____

- Co Ty w nim widzisz? -Głębie w jego oczach, Słodycz w jego ustach, Ciepło w jego dłoniach .
_____

Chodź . Zakochajmy się . Na dzień dobry . Na dobranoc . Na chwilę . Na teraz . Na wieczność .
_____

Ona spaceruje po parku z nogi na nogę, rozmawia z wiatrem,zbiera kolorowe liście, uśmiecha się do świata, uśmiecha się mimo, że on jest taki zły.
____

Tak, masz rację, jestem dużym dzieckiem. Ja nie widzę nic złego w tym, że lubię się śmiać, lubię oglądać bajki, zawsze czym się bawię w rękach, że wszędzie mam łaskotki, że lubię kolorowe rzeczy. Ja nie widzę w tym nic złego i dziękuje, że tobie to też nie przeszkadza.
_____

Co robić, kiedy nieznośny ból rozsadza serce, kiedy dusza jest niczym pulsująca rana wciąż na nowo rozdzierana przez wspomnienia i tęsknotę?
____

Tak często mam ochotę wyłączyć się z tego świata. Odejść, nie pozostawiając po sobie żalu. Z daleka od tych kłamstw, chamstwa, zdrad i fałszu, od tych jebanych uczuć, które tak bezlitośnie ranią ludzi.
_____

Zanim mnie poznasz, pomylisz się tysiąc razy. 


Hejcia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz