sobota, 27 października 2012

71.

Cześć wam. 
Piszę notkę, bo mi się nudzi. ;/ 
Ogółem 16-17 listopada nic nie napiszę. Przeprowadzam się do Anglii, do taty. 
Postaram się może 17 listopada wieczorem napisać :) 
+ znowu będę musiała się z wszystkimi żegnać :( 
NIENAWIDZE POŻEGNAŃ :( 


Site models.












Opisy. 


i widziałam twój opis na gadu, świadczący o tym, że sobie nie radzisz . nawet nie wiesz jak bardzo chciałam cię wtedy przytulić i powiedzieć "wszystko będzie dobrze", pomimo tego, jak bardzo mnie zraniłeś .
______

I padło pytanie,które wcześniej było nieważne. Co dalej? No właśnie. Bo ile można tak trwać, tak istnieć do połowy i żyć chwilą. Więc nic nie mówię,patrzę tylko w przestrzeń i samą siebie oszukuję, że kiedy to wszystko zgaśnie nic nie zaboli..
_____

Staram się opanować kilka wspomnień, ale to jest trudniejsze niż myślałam. Żałuje kilku gestów, kilkunastu słów a co najważniejsze żałuję jednego wydarzenia. Staram się to wszystko opanować ale nie potrafię z tym wszystkim normalnie funkcjonować. 
____

Zapytali się mnie czy żałuje, że go poznałam. Zastanowiłam się i odrzekłam: Nie. Gdyby nie on, nie zaznałabym tej chwili szczęścia, śmiechu i innych rzeczy, które teraz wspominam z uśmiechem. Mimo, że się nacierpiałam - nie żałuję.
____

Czasami najtrudniej jest postawić kropkę . Nadużywamy wtedy przecinków chcąc przedłużyć to , co już dawno powinno mieć swój koniec
_____

to słodkie, kiedy ktoś wie o Tobie nawet najdrobniejsze szczegóły. nie dlatego, że bezustannie mu przypominasz, ale dlatego, że po prostu zwraca na to uwagę.
____

Wierząc w sobie, ogarniesz wszystko.
____

Gdybym wiedziała, że tęsknota za Tobą będzie zajmowała tak ogromną część mojego życia, nigdy nie wpuściłabym Cię do swojego serca.
_____

Jeśli będzie Ci na mnie zależało to znajdziesz drogę, nawet przez piekło.



Dobra pa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz