sobota, 29 grudnia 2012

80.

Cześć!
Po długiej nieobecności wróciłam.
Mam nadzieje, że czytelnicy którzy byli to nie uciekli.


Site models.










Opisy.

Wiesz czego mi brak? Poczucia bezpieczeństwa. Tej malutkiej myśli w głowie, która mówi mi,że jesteś i zawsze przy mnie będziesz, gdy stanie się coś złego.
_____

rok.tyle czasu potrzeba, żeby całkowicie się zmienić. idąc tą drogą można zgubić siebie i nie potrafić siebie odnaleźć.
_____

Najbardziej boli strata samego siebie. Kiedy już powoli nic i nikt nie ma znaczenia, a wstanie z łóżka to najgorszy ból na świecie.
_____

dziękuję za każdy uśmiech, za każde słowo, dowcip, spojrzenie, dotyk, szept, obecność.
_____

Człowiek składa się w 70% z wody. Jeśli nie masz żadnego celu w życiu, jesteś po prostu chodzącą kałużą.
_____

To mówisz, że miłość jest dla ciebie niczym? To jedna z niewielu spraw dla której warto wszystko poświęcać, walczyć a nawet umierać. Miłość to coś co przetrwa. Ale Ty jesteś jeszcze małym dzieckiem. Kiedy dorośniesz, zobaczysz pokochasz miłość. To przeznaczenie każdego z nas.
_____

Chcę pamiętać każde to niespełnione marzenie, które odeszło jak bańka mydlana. Nad którym wypłakałam cały ocean łez. Dlaczego? Żeby nie zapomnieć jak wiele już czasu straciłam zapatrzona w przeszłość.
_____

Sen jest najlepszym miejscem. W nim mogę być kim chce i być tak szczęśliwa jak tylko zapragnę. Mogę zobaczyć w nim Ciebie, chociaż wiem że mieszkasz tak daleko ode mnie, że się w ogóle nie zobaczymy. I dla tego zawsze śnię, bo jesteś tam Ty.
_____

Kiedy osoba, którą kochasz, milczy, jest to najsilniejszy rodzaj bólu jaki ktokolwiek może Ci zadać. O tej sile świadczy chociażby fakt, że nie masz możliwości obrony musisz po prostu czuć i pomału w tym bólu umierać.


Podoba się? 
Na dzisiaj koniec. 
Bye ;*


2 komentarze:

  1. mi się podoba ;p Świetne opisy, jak i zdjęcia ;)
    http://and-little-things-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na króciutki post, z moim chłopakiem w roli głównej :D
    Będzie mi bardzo miło!

    OdpowiedzUsuń