poniedziałek, 29 kwietnia 2013

99.

Hej ;)
Wy idziecie jeszcze 2 dni do szkoly, i macie majowke. Niestety ja bede chodzic do szkoly takze bede dodawac czasowe dodawanie notek bo ze szkoly wracam dopiero o 17 waszego czasu -,- 


Site models.













Opisy. 


Chciałabym wpaść Ci w ramiona, po prostu wsiąść w pociąg, który w przeciągu kilku cholernych godzin by mnie przewiózł do Ciebie. cieszyć się Twoją obecnością. chociaż chwilę mieć Cię dla siebie.
______

Czasem jest tak, że kładziesz się do łóżka o 23, a zasypiasz nad ranem. Dlaczego? Za dużo myśli, za dużo miłości, za dużo wspomnień.
_______

Owszem miała wspomnienia, ale wspomnień nie można dotknąć, poczuć ani przytulić. Nigdy nie były dokładnie takie jak tamta chwila, a z biegiem czasu nieubłaganie bladły.
________

Kolejny wieczór mija mi na pisaniu wiadomości do Ciebie, których i tak później nie mam odwagi wysłać.
______

Nie chcę trójki dzieci, małego domku ze ślicznym ogródkiem i czerwonym dachem, rodzinnego fiata, zdolnych wnucząt i spokojnej starości. Chcę Ciebie. Nawet jeśli to przekreśla wszystko.
_______

Nie wiem co we mnie wstąpiło, ale uśmiecham się do przechodniów, jak obłąkana. Nie jestem w stanie powstrzymać moich unoszących się ku górze kącików ust. Rozpiera mnie wewnętrznie emanująca radość. Takie moje mini absurdalne szczęście. Bez przyczyn. Bez powodów. Ku niemu.
______

Pokonamy nawet tą głupią odległość, by być razem. W końcu to miłość, a ona przezwycięża wszystko, co nie?
_______

Fajnie by było, gdyby los dał mi wygrać na loterii chodź jedno życzenie , nie zawahałabym się i prosiła bym żeby stanąć tuż obok ciebie.
_______

Dzieląca odległość dwóch osób,obdarzonych wzajemnie wielkim uczuciem miłości,potęguje ból pożądania bliskości serc i ciał,pozostawiając niedosyt. Bezgranicznie kaleczy umysł i duszę w pragnieniu tego doznania. 
______

Odległość dla miłości jest niczym, jednak tęsknota pojawia się już przy pierwszym metrze.
______

Wiele spotkań, tysiace pocałunków, miliony słów, spojrzeń, uścisków.Kilka kłótni, które nie potrafiły ich rozdzielić, które ich tylko wzmocniły. Mnóstwo wspólnych spacerów za rękę, wspólnie imprezowanie, wspólne oglądanie filmów, słuchanie muzyki, szukanie wspólnej piosenki, ich wspólna ulubiona data. Ich jedna, niezniszczalna, idealna całosć.
_______

Jesteś i swą obecnością nadajesz sens dniu, kolorem swych tęczówek wywołujesz uśmiech, dołeczkami w policzkach przyciągasz na każdym kroku, tak przerażająco mocno uzależniając od siebie coraz bardziej. przybliżasz swe ciało i bez przeszkód łączysz wargi w tak idealną całość, uśmiechając się przy tym bez jakichkolwiek zahamowań, splatasz nasze place w jedno, ciepłem ogrzewając w dłoni dłoń.
________

I wyobraź sobie, że co drugie bicie mojego serca należy do Ciebie.
_______

Najgorsze uczucie? Gdy wiesz, że jemu nie zależy, a mimo wszystko wciąż masz nadzieję, że napisze.





Jakies zyczenia co do SETNEJ notki? :D 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz