środa, 21 sierpnia 2013

#108.

hej! tak wiem dawno nie pisałam... znowu, ale rozumiecie jest końcówka wakacji nic mi się  nic chce. 
mam całkowitego lenia, więc wpadłam na pomysł abyście wysłali jakieś swoje opowiadanie. 
Lubicie pisać i chce się pochwalić? 
Wyślijcie je na : nieezlybijaczx3@wp.pl


Site models. 













Opisy. 


Nic tak nie podnosi na duchu, jak niespodziewane słowa wsparcia płynące z ust osoby, której byśmy o to nie podejrzewali.
_________

Najpiękniejsze uczucie jest wtedy, gdy mówisz mi, że daję Ci szczęście. 
_________

I gdy przyszło ciemne, zimne popołudnie, uświadomiłam sobie, że nie mam nikogo, nikogo kto mógł by mnie przytulić w smutku, dać swoją bluzę w zimnie. Że potrzebuję kogoś, kto by mnie kochał. Że mimo tych kochanych osób, które mnie otaczają, jestem zupełnie sama.
_______

Mów o mnie najgorsze rzeczy, krzywdź mnie jak tylko chcesz. Ja to zniosę, będzie mnie to bolało, ale to zniosę. Ale zrób krzywdę moim bliskim, a cię zniszczę. Skrzywdzę cię tak, że zapamiętasz to na wieki wieków amen.
________

Nie ważne ile w życiu przeciwności losu napotkamy na swej drodze, ważne jest ile razy będziemy w stanie uporać się z nimi tak, aby znów wyjść na prostą.
_______

Uważasz, że jest słaba, bo po jej policzkach spływają łzy. Lecz ta sama dziewczyna budzi się każdego ranka chociaż wie, że będzie to kolejny pusty dzień. Uśmiecha się, chociaż jej serce rozdziera się z bólu. Żyje, chociaż każdego wieczora pragnie śmierci. Nie wiedziałeś o tym? No właśnie, jest silniejsza niż myślisz.
________

Wiesz dlaczego życie nie jest idealne? Bo ktoś kiedyś wymyślił, że trzeba się na czymś przejechać, żeby nie popełnić błędu. Że tylko problemy pomagają stawać się silniejszym. A ból? Ma cię przyzwyczaić, że w życiu nigdy nie będzie pięknie.
_______

A to co kiedyś było wszystkim teraz już nie ma znaczenia. Po prostu żyjesz, szukając wciąż nowego sensu istnienia.
__________

Gdzie są ambicje, gdzie plany i marzenia. Kto by pomyślał jak życie nas zmienia.
________

Najlepsze rzeczy w życiu są niewidoczne dlatego zamykamy swoje oczy kiedy całujemy, płaczemy i marzymy.
________

Chcę Ciebie. Nikogo innego. Chcę uśmiech, pocałunki, poczucie bezpieczeństwa, które mi dawałeś. Chcę by moje serce wróciło do dawnego stanu i znów kochało Cię tak jak wcześniej.
_______

nie potrafię powiedzieć Ci 'będzie dobrze' - bo doskonale wiem , że to najgłupsze słowa na świecie. jedyne co mogę to być blisko Ciebie i dać Ci tę pewność , że zawsze możesz na mnie liczyć.
________

Bo kiedy nie możemy zasnąć nachodzą nas myśli o sytuacjach, które mogły potoczyć się inaczej. Słowach, które wypowiedzieliśmy i których żałujemy, że nie wypowiedzieliśmy. Oraz o rzeczach, które zrobiliśmy i które mogliśmy zrobić.
_______

Dopiero wtedy poznasz naprawdę czym jest tęsknota, gdy każda sekunda wyda Ci się wiecznością, czekając na wiadomość od ukochanej osoby.
_______

I nawet gdyby w zamian proponowali mi koncert Peji czy Piha, wolałabym spędzić z Tobą wieczór, nawet w ciszy, nic nie mówiąc. ważne, że byłbyś wtedy przy mnie.
________

W tęsknieniu za kimś nie chodzi o czas, który minął od kiedy ostatnim razem się widzieliście, czy rozmawialiście. Chodzi o te momenty kiedy robiąc coś zdajesz sobie sprawę, jak bardzo chciałabyś, by ta osoba była teraz przy tobie.
________

Jedyną najważniejszą osobą jest ta, o której myślisz przed pójściem spać.
_______

 a wiem, że kiedyś o mnie pomyślisz. Może przez minute , sekundę ? Ale pomyślisz przez ten ułamek czasu. Będę jedyną myślą w Twojej głowie. Może wtedy będziesz palił szluga za blokiem? Może będziesz leżał próbować zasnąć? A może będziesz z nią? Wtedy przeleci Ci przed oczami wszystko, nasze wspólnie przeżyte chwile , spotkania , gesty. Ja wiem, że wtedy zatęsknisz.
________

I ten moment, kiedy zdajesz sobie sprawę, że tak naprawdę nie masz nikogo. Żyjesz wśród ludzi, codziennie z kimś rozmawiasz, śmiejesz się, ale pomimo tego i tak jesteś sama. Najgorszy jest moment, kiedy zwijasz się z bólu, chciałabyś do kogoś zadzwonić i choć ten jeden raz otrzymać pomoc, ale zdajesz sobie sprawę, że nikogo nie masz. Żyjesz wśród tych wszystkich ludzi, ale nikt nie zwraca na ciebie uwagi. Jesteś dla nich obojętna. Żyjesz, choć już dawno umarłaś...





Dobra hej ;3




3 komentarze:

  1. Chciałabym mieć taką figurę jak te site models... Zapraszam na nowy post poświęcony pewnemu, ciężkiemu do zinterpretowania klipowi. Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham ten blog, opisy są świetne <3 Fotki z resztą też;d

    >> pluffys.blogspot.com - zapraszam na mojego;3

    OdpowiedzUsuń