sobota, 26 listopada 2011

1 .

siema :D
a więc jestem tu pierwszy raz , więc moja pierwsza pierwsza notka. 
będe tutaj dodawać opisy i zdjęcia site models . 
mam nadzieje że was to zainteresuje i będzie oglądać mojego bloga codziennie. 
a więc mam na imie Ania i będe pisać dla was notki ; ] 


Site models : 










Opisy : 

nie ogarniam tego, że chłopak taki jak on, patrzy na mnie w ten sposób. 
____________________________

miłość jest wtedy, kiedy mówisz chłopakowi, że podoba ci się jego koszulka i on ją później nosi każdego dnia..
___________________________

A we wszystkim co robi, będzie mi okazywał jak silne jest uczucie, którym mnie darzy...
_________________________

Może to prawda, że nie docenimy tego, co mamy dopóki tego nie stracimy. Ale może jest też prawdą, że nie wiemy co stracimy, dopóki tego nie znajdziemy.?
_______________________

Bo szczęście dostaje się raz na dwa smutki.
______________________

Choć radość jest krótka, poprzedza ją jeszcze długa nadzieja, a po niej zostaje jeszcze dłuższe wspomnienie 
___________________

a na deser proponuję lody z chmur, posypkę ze słońca i Twój uśmiech do kawy ♥
__________________

powiedział,że to koniec.a ona,kręcąc głową,udawała,że nie rozumie.udawała,że nic do niej nie dociera.nie mogła uwierzyć,że właśnie zostaje,jej odebrane szczęście.te,na które tyle czekała.te,o które się tyle modliła. 
__________________

boję się do Ciebie odezwać,zadzwonić,napisać.więc się upiję,i odezwę,zadzwonię,napiszę.Jak coś,to zwalę to na zbyt dużą ilość alkoholu we krwi.
_________________

`Idealny mężczyzna dla mnie? To taki, który może być wszędzie... ale woli być przy mnie.
_______________

Mam nadzieję, że jak Titanic, niedługo ty dotkniesz dna.”
____________

` Na chuj te słowa czułe, nie chce twojej litości, bo nie chce nic już, nie szukam tej miłości . `
________________

Rzućmy monetą, orzeł, zostajesz ze mną, reszka - rzucamy jeszcze raz
______________

` niczego nie zaluje i plakac tez nie bede , kazda chwila z Toba byla szczesciem nie bledem... '
_____________

krzycze szeptem, którego nikt nie potrafi uslyszec .
_________

i nie mogę zapomnieć tej Twojej miny jak dowiedziałeś się , że chodzę z kimś innym . 




Lece pa :*
mam nadzieje że wam sie podoba. 




1 komentarz: