sobota, 26 listopada 2011

2 .

ejko :D
pisze znowu , mam juz 1 obserwatora :D
może będę dodawać dwa posty na dzień , zastanowie sie. 


Site models : 










Opisy : 

Usuń z Facebooka : Gotowe Usuń z gg : Gotowe Usuń z telefonu: Gotowe Usuń z serca: Błąd
_______________

miłość nie daje i nigdy nie dawała szczęścia. Wręcz przeciwnie, zawsze jest niepokojem, polem bitwy, ciągiem bezsennych nocy, podczas których zadajemy sobie mnóstwo pytań, dręczą nas wątpliwości. Na prawdziwą miłość składa się ekstaza i udręka. 
______________

Jeśli wciąż powtarzasz, że będzie źle, to masz duże szanse zostać prorokiem . ♥
_______________

komplikujesz mi życie, ale cieszę się, że jesteś.
_____________

I ta niesamowita radość,gdy się do mnie uśmiechasz...
_____________

Tęsknię za tobą bardzo, nawet nie zdajesz sobie sprawy jak bardzo. Nie myślę o niczym innym.
_____________

Czasem się przytulali. Czasem się całowali. Czasem wychodzili do lasu na spacer. Czasami rozmawiali ze sobą. Kochali się zawsze, kiedy się spotykali. A miłość była tylko dodatkiem.♥
_____________

Zniknąłeś jakby Cie w ogóle nie było. Zaczynam się zastanawiać czy nie całowałam się z powietrzem, czy za rękę nie załapał mnie wiatr, a oddech na moich plecach nie zostawił przeciąg...♥
____________

Serce jest jak telefon .. Albo zajęte albo źle łączy ;*
_______________

Dla ciebie ukradnę wszystkie gwiazdy na niebie ;*
___________

`I doczekałam dnia kiedy słowa 'kocham Cię' straciły swoją magiczną wartość.. ♥
_____________

abrakadabra i kurwa znikasz, jakby cię wcześniej nie było
_______________

Nie potrzebuje romantycznych kolacji. Możesz wziąć reklamówkę z piwem i worek truskawek. Możesz jak zwykle pachnieć nikotymowym dymem. Nie ważne.
_____________


Lece pa :*
mam nadzieje że sie podoba , jak tak to do obserwowanych i kom :D

1 komentarz: