niedziela, 27 listopada 2011

4 .

hej :D
co tam u was ? :D u mnie spoko , nauczyłam sie i mam teraz luz. 
troche mam doła. 
BRAKUJE MI GO , POTRZEBUJE GO! 
TAK BARDZO GO KOCHAM. ; (

macie tu piosenke :
http://www.youtube.com/watch?v=RUnc1n3gJEk&feature=related


Site models : 



















Opisy :

najgorzej jest gdy szukając w jego oczach siebie widzisz obojętność .
___________

Poczułam, że dostałam wiadomość i wyjęłam telefon z kieszeni mówiąc: `Someone loves me. a Ty odpowiedziałeś: `-nobody. 
_________

Niebyło dnia żeby nie płakała, nie było dnia w którym by za nim nie tęskniła…
____________

nie żałuję , że Ci to powiedziałam , to ty żałuj , że nie zrozumiałeś .
____________

możemy iść na plac zabaw pobawić się w piaskownicy i udawać , ze naszym największym zmartwieniem jest kto pierwszy zjedzie ze zdjeżdżalni ♥ .
____________

Pocałunki są mową miłości , więc może wpadniesz i się wypowiesz ?
____________

Straciłeś na mnie tyle czasu, że przez chwilę poczułam się ważna.
_____________

`-ulubiony kolor ? -niebieski. -bo niebo ? -nie, bo Jego oczy.
_____________

-Czy ona ma zawsze takie radosne oczy? -Nie, tylko wtedy jak Cię widzi.
______________

Znów jesień . Ta pora roku nigdy nie jest tak piekna jak na obrazach . Błoto i mokre nogawki . U twojego boku będzie inaczej ;)
______________

' Bo tylko ty potrafisz tak, kolorować oddechem mój cały świat ' ;*
_______________

Siedziała na drewnianej ławce na dworcu. Duży plecak i torba swobodnie leżały tuż przy jej nodze. Ze zdenerwowania obgryzała paznokcie, rozglądając się na boki. Co chwila spoglądała na telefon by zobaczyć, która godzina. Serce waliło jej niczym big ben o północy w Londynie. Przecież między nimi była tylko przyjaźń. Dlaczego tak się bała tego spotkania? Bo było pierwsze? Nie.. Bo wiedziała, że jeśli Go zobaczy, nigdy już się nie odkocha..
_____________

najbardziej uwielbiam patrzeć Ci w oczy i uśmiechać się do Ciebie , wtedy kiedy Ty uśmiechasz się do mnie i Twoje oczy wpatrują się w moje.


ide pa .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz