niedziela, 27 listopada 2011

3 .

ejko :D
ale nuda dzisiaj ;/ i wgl. jutro szkoła ; < nie!

Site models : 













Opisy :  

faceci są wredni , ale mają fajne bluzy , a my lubimy fajne bluzy .
__________

Chciałabym spojrzeć głęboko w Twoje oczy i odczytać dlaczego mi to robisz...
__________

Mężczyźni wolą kobiety ładne niż mądre, ponieważ łatwiej im przychodzi patrzenie niż myślenie.
__________

to, że masz słodkie oczy, zajebiste włosy i fajny całokształt nie pomoże. ja doceniam ludzi z charakterem, którego u Ciebie niestety brak.
___________

Czuję, że mi już nie zależy. ale gdy tylko Cię widzę, zaczynam w to wątpić.
________

Czasami gdy poznasz kogoś przypadkiem, okazuje się, że już nie potrafisz żyć tak jak dawniej, bez tej osoby.
___________

Jakie to żałosne , nawet nie wiesz jaki ma kolor oczu ale i tak uważasz , że jest boski.
__________

przestanę Cię kochać , zaraz po tym jak schudnę , ogarnę pokój i przestanę bać się pająków .
___________

Nawet sposób w jaki się obrażałeś był wyjątkowy, zawsze byłam w stanie pierwsza Cię przeprosić, nawet jeśli to była Twoja wina.♥
__________

Spodobał mi się ten Twój kawałek świata. Tak po prostu.
__________

Marzę o cofnięciu czasu. Chciałabym wrócić na pewne rozstaje dróg w swoim życiu, jeszcze raz przeczytać uważnie napisy na drogowskazach i pójść w innym kierunku .
________

wiem jestem głupia ale czekam tylko teraz na to że napiszesz i może wszystko będzie tak jak dawniej:(
__________

to o czym teraz marzę, to całkowity, kompletny reset.
_____________

ej,Mała - nie płacz. rób wszystko - pij, pal, klnij ile wlezie, wal pięścią o ścianę, gryź wargi z bólu - ale nie płacz. nie pozwól zaszklić się oczom, pokaż, że potrafisz być silna.
_____________


ide pa :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz