wtorek, 27 grudnia 2011

12.

siema wszystkim :D
sorka że nie pisze, ale poprostu jest problem -.- 
mam zagrożenie z geografii i mam kare na kompa ;/
a tak po świetach to u mnie luz a u was? co dostaliście? ^^


Site models :









Opisy :

Kiedyś pragnęłam księcia z bajki. dziś chcę zwykłego faceta. który mimo moich wad, min, humorków jest ze mną i nie zamierza zmieniać mnie na lepszy model . !
_____

Jest znacznie łatwiej burzyć, niż budować, szkodzić, niż pomagać, nienawidzić, niż kochać.
_____

Potrzebowała faceta, który zawsze będzie ją chronił, będzie się nią opiekował, pocieszał. Który zawsze będzie ją kochał ♥
______

Jesteś chamski, egoistyczny, nerwowy, choleryczny, arogancki, głupi, niemiły, nieżyczliwy, wyrachowany, chłodny, obojętny, samolubny, nierozsądny, leniwy, bezmyślny, zarozumiały, chciwy...Ale jesteś całym moim światem..
____

Zakochanie. Przed użyciem zapoznaj się z sercem drugiej połówki, lub skonsultuj się z rozumem, gdyż każda miłość niewłaściwie wybrana zagraża twojemu życiu lub zdrowiu!
____

Bądź kimś , kto usiądzie obok i wysłucha mnie bez otwarcia ust . Bądź kimś, kto przytuli , gdy zobaczy chwiejącą się łzę na koniuszku mojej rzęsy . Bądź kimś , kto zawsze będzie po mojej stronie , chociażbym dokonywał najgorszych decyzji i robił największe błędy świata .
____

Patrzysz na mnie takim wzrokiem że bezczelnie proszę o jeszcze. ♥
_____

Nie umiem o Ciebie walczyć, ale tak strasznie mi na Tobie zależy.
____

Jak byłam mała to wyobrażałam sobie, Ciebie i mnie w pięknym domu z ogrodem i gromadką uśmiechniętych dzieci. Dziś marzę tylko abyś był przy mnie i całował na środku ulicy w pochmurny deszczowy dzień. Tylko TY JA i Nasza Mała Wielka Miłość…
_____


siema ;P

3 komentarze:

  1. fajny blog
    wbijaj do mnie
    http://kawalekmnie-forever.blogspot.com/
    ale nic na przymus

    OdpowiedzUsuń
  2. to co obserwuje cie licze na rewanż
    :)
    http://kawalekmnie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog :) nie przejmuj się że wcześniej nikt go nie czytał. teraz ja na 100% będę czytać.
    A to link do mojego:
    http://dzienniczekfallenangel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń