czwartek, 5 stycznia 2012

15.

hejka wszystkim.
tak troche smutno mi i wgl. brzuch mnie boli. 
i nowa przygoda miłosna sie znowu zaczyna -.- ; (((((((((!


site models:















Opisy: 

i moim jedynym marzeniem jest to by już nigdy więcej się nie zakochać .
_____

Wybacz, że śmiałam pomyśleć, że mógłbyś należeć do mnie.
_____

Ty nigdy nie pomyślałeś, że ta dziewczyna może być silna.
_____

Niezależnie od pogody jesteś moim Słońcem.
_____

Ludzie, zdecydowanie za łatwo rezygnują z władzy nad własnym życiem.
_____

Dopiero późną nocą, przy szczelnie zasłoniętych oknach gryziemy z bólu ręce, umieramy z miłości.
______

Uwielbiam chodzić z Tobą wieczorami, przytulać się do Ciebie w każdej sytuacji i mieć tą cholerną pewność, że naprawdę Ci zależy.
____

Setki wspomnień, które mam w pamięci i o których nie zapomnę.
____

W miłości kobiety zawsze dają więcej, niż otrzymują.
____

Cierpienie należy do życia. Jeśli cierpisz, znaczy, że żyjesz. Pogódź się z tym..
____

Chciałabym, abyś czasem o mnie pomyślał..




Macie jeszcze piosenke 

jest śliczna słucham ją cały czas *.* 

http://www.youtube.com/watch?v=oZFpNmuY56Y&feature=related



ide pa ; * 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz