poniedziałek, 23 stycznia 2012

18.

witka ziomki! :D ; * 
przpraszam was że nie pisałam, ale musiałam się uczyć i wgl .; /
musze zacząć się uczyć żeby na koniec wyjść ze średnią 4,2 ; ( 


Site models : 

















Opisy : 


I cicho przyznaję, że dzisiejszego dnia nie mam dobrego humoru. Dlaczego? Może dlatego, że poranna herbata była za słodka. A może dlatego, że gdzieś zgubiłam coś, o czym jeszcze nie wiem, albo że zwyczajnie w świecie tęsknię? Nie ważne. W każdym bądź razie nie potrafię się na niczym skupić. Tak jakbym myślami była gdzie indziej. Staram się uciec od rzeczywistości? Owszem tak. A ludzie mówią, że tak się nie da. Gówno prawda, wszystko się da.
______

Funkcjonuję. To dobre słowo na obecny stan rzeczy. Chodzę, mówię i oddycham, czasami nawet się uśmiechnę.
______

Wiesz, to nie chodzi o to, że tak to wszystko się skończyło. Jedyne co mnie boli to sposób w jaki mnie potraktowałeś. Ćwiczyłeś bez końca moją cierpliwość i granice mojej wytrzymałości. Doprowadzałeś mnie do obłędu. Bawiłeś się moimi uczuciami, ot tak, dla zabawy. Najśmi eszniejsze w tym wszystkim jest to, że ja wciąż wierzyłam, że w głębi duszy nadal mnie kochasz, a te wszystkie świństwa to tylko taki żarcik, wiesz, taki mało śmieszny, ale jednak żart. Naiwne. Nie dopuszczałam do siebie myśli, że z mojego ideału zmieniłeś się w kogoś zupełnie innego. Robiłeś ze mną co chciałeś. Żałuję, że dopuściłam do tego, że miałeś nade mną pełną kontrolę, jeden Twój uśmiech doprowadzał mnie do euforii, jedno zdanie do łez. Najbardziej żałuję tego, że z mojego najbliższego przyjaciela stałeś mi się zupełnie obcy. To boli, cholernie boli, ale z perspektywy czasu zdałam sobie sprawę, że po prostu nie jesteś mnie wart, gdyż żadna dziewczyna na świecie nie zasłużyła sobie na takie traktowanie.
______

Nieszczęśliwa miłość to ta, gdy wiesz, że kochasz lecz tylko to musi Ci wystarczyć.
______

Zapomniałam przez chwilę, kim naprawdę jestem. Znów spóźniona w to miejsce, gdzie czas przestaje mieć znaczenie.
______

Dla szpanu , to ja moge włosy na kolor tęczy zafarbować , a nie udawać że kocham.
_____

A widząc spadającą gwiazdę proszę ją by spełniło się moje najskrytsze marzenie...Nie.Nie chce być wracał.Pragnę by cofnął się czas i wymazał Cię z mojego życia.
______

Warto o to walczyć, mieć nadzieje na lepsze.



Dobra narazie to koniec, bo uczę sie na biologie .  




____________
Z wszystkimi się kłóce, nic sie nie układa . 
www.photoblog.pl/omonom98  - zawitaj ! ; ) 





pa ; * 

3 komentarze:

  1. Bardzo fajny wpis . Podoba mnie się ;) Wpadnij do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny wis podoba mnie się . Wpadnij do mnie .

    OdpowiedzUsuń