wtorek, 31 stycznia 2012

19.

hej! :D 
przepraszam, że tak długo nie pisałam.
poprostu musze ogarnąć moje życie, i podjąć najważnejszą decyzje w życiu ; ( . 
od 10.02 do 12.02 nie będę pisać notek, przepraszam 
ale wyjeżdżam na ferie, do przyjaciół :D 


Site models. 











Opisy.


Chce abyś dał mi poczucie bycia tą jedyną na świecie. ♥
_____

bo mnie już wkurza że zamiast mi śpiewać serenadę z różą w dupie, on myśli że powie że tęskni, a ja go kurwa o rękę poproszę.
____

Pamiętasz? Mieliśmy przetrwać wszystko...
____

Człowiek jest bardzo silny- zawsze wierzy w lepsze i szczęśliwsze jutro.
___

jesteś pierwszą myślą kiedy wstaję rano i ostatnią kiedy kładę się spać .
___

" Wirtualne love story, a w realu yhym, sorry! " ♥
___

404 Not Found. No love. No You.
___

Żadna miłość, przyjaźń, szacunek nie jednoczy tak, jak wspólna nienawiść do czegoś.♥
___

niepełnosprawna miłość zamknięta w psychiatryku.
___

`me + you = error .
___

nawet jak człowiek sobie coś zaplanuje, to ktoś to rozpierdoli
____

ludzie są wyjątkowi . każdy mnie wkurwia w inny sposób .
____

Kocham ustawiać angielskie opisy, ponieważ Ty sprawdzasz czy czasami nie dotyczą Ciebie. Ułatwię Ci to - nie dotyczą
___





Nie ogarniam mojego życia ; (!
Potrzebuje Cię Debilu < 3 ! ; ( 




paa : * 
więcej motek możesz zobaczyć na : www.photoblog.pl/opisowo98


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz