piątek, 3 lutego 2012

21.

siema :D
przepraszam, że nie pisałam ostatnio, ale nie mam sił : ( 


Site models . 













Opisy. 


też tak masz? że brniesz w coś, chociaż wiesz, że sensu w tym brak?
_____

`wzięła Go za rękę i powiedziała, że Go potrzebuje.
_____

No i uwielbiam Cię uwielbiać, bo uwielbianie Ciebie to ulubiona rzecz, którą uwielbiam. ♥
____

Nie wiem czy wiesz, ale to właśnie Ciebie potrzebuje do życia. ♥
____

A gdy już umrę, to tam gdzie pójdę też będę Cię kochać!
____

` pytasz co u mnie . ? trochę się pozmieniało . swoje rozjebane życie powoli układam w całość .
____

` przepraszam, nie chciałam się w tobie zakochać . tak wyszło .
_____

` jeżeli zaczyna ci na kimś zależeć, to lepiej od razu strzel sobie w łeb . na pewno będzie mniej bolało .
_____

` wybacz, że śmiałam pomyśleć, że mógłbyś należeć do mnie .
____

nie ma sprawy. też będę Cie miała w dupie .



lece papappa. 



2 komentarze:

  1. biore ; D. opisy są megaa <3 . a obrazki tym bardziej , strasznie lubię site models ♥ .

    OdpowiedzUsuń