wtorek, 31 stycznia 2012

20.

Siemasz :D 
moja mama poszła na wywiadówkę, ciekawe czy będę żyła jak przyjdzie :P 
dodaje kolejne zdjęcia i opisy :D 


Site models. 









Opisy.

Szczerze? Nienawidzę wysłuchiwać, że zasługuję na jakiegoś lepszego, bo ja nie chcę lepszego, chcę Jego...
____

Bez względu na wszystko nikt Cię nie zastąpi zawszę będziesz moim księciem na białym koniu .
____

Ile kroć próbuję znów się uśmiechać łzy same spływają mi po policzkach .
____

jedna rozmowa, a daje nadzieje na cały dzień. ♥
____

19:19 kolejna złudna nadzieja. :D :*
___

szłam przez osiedle z kumpelą i Jej znajomymi. nigdy ich nie lubiłeś. śmiejąc się i żartując nagle zauważyłam jak idziesz z kumplami - jak zwykle sporą ekipą. zatrzymaliście się, Ty wyrzuciłeś fajke, rozcierając ją nogą na asfalcie. spojrzałeś wrogo na kolesi koło mnie. 'miałaś być w domu' - burknąłeś. ' może najpierw cześć kochanie' - podeszłam , całując Cię. miałeś wredną minę, byłeś zły , że szłam z tamtymi. objąłeś mnie w pasie, wkładając rękę do tylnej kieszeni baggyów, pytając : ' idziesz z Nami ?'. po spojrzeniach chłopaków widziałam , że jednak powinnam pójść. ' pewnie ' - odparłam, żegnając się z tamtymi. lubiłam , gdy dawałeś innym do zrozumienia , że jestem tylko Twoja.; **
_____

a masz tak, że szukasz go wzrokiem na każdej przerwie ? :**
_____

` Miał tyle wad a ona idealizowała go bez końca ; * `
____

kartkówka z życia, jedynka jak nic. ♥



Lecę pa ; ) 
oczekuje mojej mamy, która już dawno powinna przyjść . 




1 komentarz:

  1. Uuuu... Na szczęście moja nie chodzi na wywiadówki. xd

    OdpowiedzUsuń