poniedziałek, 5 marca 2012

32.

Siema :D
Dzisiaj w szkole nawet ok ;d
dostałam 5 z niemca, nie ogar jakiś : O 




Site models.










Opisy.


Kiedy Cię poznałam, nie wiedziałam że aż tak bardzo teraz będe Cię kochać < 3
____

Jeśli chce się być szczęśliwym, nie wolno gmerać w pamięci. Tyle że nie da się tego wymazać i wspomnienia często wracają, nawet wtedy, kiedy wszystko się dobrze układa i jest się szczęśliwym
____

Lubię tęsknić, to taka cicha śmierć bez bólu . 
____

Jesteś pierwszą myślą gdy wstaje rano i ostatnią kiedy kładę się spać
____

Może i nie jestem szałowo ładna, nie lubię wf, nie nakładam na siebie tyle tapety ile każda dziewczyna, ale potrafię naprawde kochać.
____

komplikujesz mi życie, ale cieszę się, że jesteś. ♥
____

Najpiękniejsze są dni, w ciągu których potrafimy być tak po prostu bezgranicznie szczęśliwi i sami nie wiemy z jakiego powodu..
____

Kiedy Cię poznałam, odrazu wiedziałam jak będzie wyglądać miłość mojego życia.
 ____

Pierwsza czynność wykonywana po przebudzeniu to szukanie telefonu pod poduszką i sprawdzanie czy '' coś '' przyszło ♥. 
____

ktoś na pewno chciałby Cię teraz przytulić, nawet jeżeli jest na drugim końcu świata.
____

 twoja obecność jest warunkiem mojego szczęścia. < 3
____

A dziś, pomodlę się o to żebyś nigdy nie poczuł tego co czuję ja widząc Cię z nią.
___

Będę gonić wiatr, dopóki go nie złapię. Będę pić zimne kakao, dopóki nie poparzę ust. Będę o Ciebie walczyć, dopóki mnie nie pokochasz...
____

brał mnie za tą grzeczną dziewczynkę, dopóki nie zobaczył mnie z papierosem w ręku i plastikowym kubkiem wypełnionym tanim winem
____

-Kochasz Go?
-Nie, to co do Niego czuję to tylko złudna sugestia irracjonalnie jednostronnej miłości..
____

Dobrze, że nie wiesz co u mnie, bo twoje wyrzuty sumienia nie pozwolily by ci zasnąć, a serce popełniłoby samobójstwo.
____

Chciałabym powrócić do czasów gdy moim jedynym makijażem był owocowy błyszczyk, uśmiech był szczery i wierzyłam, ze miłość istnieje.


Lece hejka ; D
chyba przesadziłam dzisiaj z opisami -,-


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz