środa, 7 marca 2012

33.

Hej!  :D
zawitałam tutaj całkiem niedawno, a obserwatorów mam 14 ; O 
dziękuję! : ) 
w szkole nawet ok, nie powiem że nie.
robi się ciepło ! < 3



Site models.








Opisy.

Coś w stylu: mam wyjebane, ale jest mi źle.
____

Jaram się tobą bardziej, niż Gargamel smerfami < 3
____

Moje najlepsze miejsce na ziemi, jest gdzieś między Twoim prawym, a lewym ramieniem. ♥
____

uwielbiam, kiedy bierzesz moją dłoń w swoją i ściskasz mocno, bo wtedy czuję się dla Ciebie ważna.
_____

Dziwnie tak, kiedy na nikim Ci nie zależy. Nie czekasz na żadną wiadomość. Nie myślisz o nikim przed snem. Nie czujesz strachu, ze ktoś zniknie. Dziwnie. Bezpiecznie. Pusto.
____

Kiedyś jest taki dzień, kiedy jedno słowo doprowadza Cię do płaczu.
 _____

Łatwiej zakochać się, nie kochając, niż odkochać, kiedy się kocha.
____

Nie musiała rozumieć sensu życia, wystarczyło spotkać Kogoś, kto go zna. A potem zasnąć w Jego ramionach jak dziecko, które wie, że ktoś silniejszy od niego chroni je przed wszelkim złem i niebezpieczeństwami.
_____

żadna wielka miłość nie umiera do końca. możemy do niej strzelać z pistoletu lub zamykać w najciemniejszych zakamarkach naszych serc, ale ona jest sprytniejsza - wie, jak przeżyć. ♥
_____

Czy to nie miłe uczucie, wiedzieć, że gdzieś tam istnieje ktoś, kto jest nam przeznaczony i kogo kochamy już teraz, nawet o tym nie wiedząc ?
_____

Wierz w jutro, bo kolejne dni lepszy świat przynieść mogą. I nigdy nie żałuj wczoraj, bo juz poszło swoją drogą. Wierz w dzisiaj, bo żyjesz tu i teraz i to jest twój świat. I miej odwagę marzyć o wszystkim i nie chodzi o to 'dlaczego, ale 'jak'.
_____

Udajmy, że Cię nie kocham, że nie potrzebuję, że nie tęsknie i że nie płaczę. Bo tak będzie lepiej. Uzależnienia są złe, a Ty mnie uzależniasz.



Okej to pa ; *


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz