czwartek, 8 marca 2012

34.

Siema ! ; d
no to ten tego, jutro trzy spr ;/ kur.de 



Site models.










Opisy. 

Jeżeli mężczyzna płacze przez kobietę , oznacza to .że była dla niego ważniejsza niż cały świat .♥
_____

Poradzę sobie.Tylko jeszcze nie teraz...
_____

Nawet sobie nie wyobrażasz , ile rzeczy mówię ci w myślach .
____

`Ciężki charakter? Wiem, mam z natury.. Ale chcę wierzyć w słońce, nie chcę już wierzyć w chmury . ♥  / Pih
_____

nie żałuję , że Ci to powiedziałam , to ty żałuj , że nie zrozumiałeś .
_____

Miłość zaczyna się wtedy, gdy szczęście drugiej osoby staję się ważniejsze niż Twoje
_____

ciągle narzekamy na facetów, ale spójrzcie. bez nich nie było by tak samo zajebiście.
_____

Oddałabym Ci nawet ostatnią kostkę mojej ulubionej czekolady !
_____

Mała, otrzep się z kurzu tamtych wspomnień przeszłość nigdy nie wraca.
_____

chciałabym kiedyś spotkać księcia na białym koniu i powiedzieć mu, że jest frajerem.
_____

skaż mnie na wieczne szczęście. nie będę żądała adwokata. nie zamierzam się bronić.
_____

Idę na papierosa znów, by pośród dymu nikotyny utracić wspomnienia. Pierwszą i ostatnią rzecz, która nas łączy.
_____

Całe moje życie polega na tym, że uciekam tylko po to, żeby sprawdzić komu zależy na mnie na tyle, żeby mnie gonić i zatrzymać.
____

Przepraszam, że nie jestem perfekcyjna. Nie pięknej sylwetki, długich blond włosów, że zamiast być kulturalna, to lubię przeklinać. Że zamiast iść z koleżankami na spokojny spacerek wole z nimi wypić piwo i zapalić papierosa. Przepraszam, za to że nie jestem idealna.


okej, to pa ; *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz