wtorek, 8 maja 2012

48.

Siemanko. 
Bardzo się stęskniłam za prowadzeniem tego bloga, chciałam napisać notke ale niestety nie dałam rady, ponieważ zmarła mi bliska osoba którą bardzo kochałam. 


Site models.










Opisy. 

Widzisz jej spojrzenie? Przesiąknięte jest smutkiem, tęsknotą i czymś, czego pragnie ponad wszystko, coś czego nigdy nie będzie miała.
_____

Cześć. To ja, dziewczyna, która postawiła miłość na pierwszym miejscu i straciła dla niej wszystko.
_____

Cudownie byłoby zacząć żyć od nowa. Zasypiać bez mokrej poduszki pod głową.
_____

Takie jest już życie. Śmiejemy się by potem zalewać się łzami. Wywołujemy zazdrość, by potem zazdrościć. Kłamiemy by potem słuchać kłamstw. Kochamy by potem cierpieć.
______

i wiesz co? będę życzyła Ci szczęścia mimo tego, że moje marzenia spełniają się innej osobie. pokażę, że jesteś najważniejszy i Twoje szczęście jest dla mnie ważne.
_____

kocham, gdy zerka wprost na moje usta, po czym spogląda pytająco w moje oczy, a gdy już widzi mój łobuzerski uśmiech zabiera się do całowania.
_____

wiesz, jak to jest, gdy Twoje serce przebywa kilka kilometrów od Ciebie? nie wiesz co robić, łzy mimowolnie ciekną po Twych policzkach, oglądasz zdjęcia i przytulasz się do rzeczy przesyconych zapachem ukochanych męskich perfum, palisz, papieros za papierosem.
_____

chcę czuć; że jestem dla Ciebie najważniejsza, najpiękniejsza, najlepsza. że mnie kochasz jak nikogo innego. że jak trzeba, pójdziesz dla mnie na wojnę. że mnie doceniasz i że jestem tą jedyną, dla której zrobiłbyś wszystko. 
______

bo jak długo można tęsknić za człowiekiem, o którym wiesz, że już nigdy do Ciebie nie wróci?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz