piątek, 3 sierpnia 2012

57.

Siema. 
Przykro mi bardzo, dopiero dzisiaj mogę normalnie napisać notkę. 
We wtorek wróciłam do domu, ale przyjechały do mnie koleżanki i wczoraj musiałam jechać z rodzicami je odwieźć . 
Najlpiej spędzone kilka dni w te wakacje <3


Site models.













Opisy. 

A w jej oczach pojawiło się coś podobnego do małych iskierek, coś czego on wcześniej nie widział. Spojrzał na nią, uśmiechnął się. Ona spojrzała na niego, spuściła głowę i powiedziała ' Wiesz .. no bo .. w moim brzuchu latają motylki .. ' Uśmiechając się jeszcze bardziej odpowiedział ' To świetne! Poczekaj pobiegną szybko po siatkę. Zawsze chciałem zbierać motyle ! " Niewytrzymała i wybuchnęła śmiechem, a rzucając mu się na szyję dodała ' Oj głuptasie jak ja Cię .. ' Nie zdążyła dokończyć. Poczuła tylko mocny uścisk i oddech na szyi. Po czym do jej ucha dotarły cicho wyszeptane słowa' Tak. Ja też Cię kocham mała '
_____

Witaj w XXI wieku, gdzie 'na zawsze' trwa od kilku dni do kilku tygodni, gdzie 'kocham' stało się zwykłym słowem rzucanym na wiatr, a 'miłość' to pisanie na gg i zmienienie statusu związku na facebook'u. Gdzie skąpo ubrane nastolatki puszczają się na lewo i prawo myśląc, że są dorosłe, gdzie młodzież nie wyobraża sobie imprezy bez alkoholu.
_____

Wiesz co jest najgorsze w tym wszystkim? Najgorsze jest to, że wtedy, kiedy Cię poznałam nie sądziłam, że będziesz osobą, dzięki której będę miała uśmiech na twarzy, która zawsze poprawi mi humor, sprawi, że mam motyle w brzuchu i zajebisty humor na resztę dnia. 
____

Mieli bardzo prosty plan: być razem do końca życia. Plan, co do którego wszyscy z ich kręgu zgodziliby się, że jest jak najbardziej realny. Byli najlepszymi przyjaciółmi, kochankami i bratnimi duszami i wszyscy uważali, że bycie razem jest ich przeznaczeniem. Ale tak się złożyło, że pewnego dnia przeznaczenie bezdusznie zmieniło zdanie
_____

Wiesz.. Są osoby o których się nie zapomina przez całe życie. I właśnie Ty taką osobą jesteś. Jestem pewna, że Cię nie zapomnę. Tego jak mnie zawsze rozbawiałeś, tego jak mnie raniłeś i tego jak później wszystko wracało do najlepszego porządku. i mimo tego, że to już koniec, to były najpiękniejsze chwile mojego życia. 
_____

- czego Ty w ogóle chcesz ? - chcę by pewnego dnia się obudził i stwierdził : nie , nie dam jej tak po prostu odejść . tego chcę .



spadam, pa. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz