wtorek, 4 września 2012

64.

Cześć.
Ojej, prawie już nie martwię się tymi zjebanymi problemami, trzeba jakoś dać radę :3


Site models.








Opisy.


Kochać to także umieć się rozstać. Umieć pozwolić komuś odejść, nawet jeśli darzy się go wielkim uczuciem. Miłość jest zaprzeczeniem egoizmu, zaborczości, jest skierowaniem się ku drugiej osobie, jest pragnieniem przede wszystkim jej szczęścia, czasem wbrew własnemu.
______

Historie lubią pisać się same, ale to my jesteśmy ich atramentem . 
_____

wzięła telefon do ręki, wykręciła jego numer i nacisnęła zieloną słuchawkę. usłyszała jeden sygnał, potem rozległ się dźwięk 'grania na czekanie', dźwięk ich piosenki, wymiękła. rozłączyła się po kilku sekundach, zanim on odebrał. włożyła telefon pod poduszkę i zamknęła oczy, zatapiając się w wspomnieniach.
_____

Wiesz co boli najbardziej? To, że ludzie to egoiści. Pieprzeni materialiści. Liczą się tylko pieniądze i wygląd. A może warto się na chwilę zatrzymać? Pomyśleć kto przez nas cierpi? Może uda się jeszcze to naprawić? Bo warto.
_____

Możesz przyjechać na jednorożcu z bukietem kwiatów. możesz zaprosić mnie do najdroższej restauracji w mieście. możesz codziennie pisać do mnie smsy. chociaż .. nie . wystarczą mi twoje ramiona .  
_____

Gdy mają problem przeżywają to różnie: oni piją wódkę, one płaczą w poduszkę.
_____

- to koniec - dlaczego? - bo już nie czuję tego co czułam, już nie wariuje, już nie stroję się godzinę przed lustrem, już nie sprawdzam co 10 minut telefonu, czy oby na pewno nie dzwoniłeś, a ja może po prostu nie usłyszałam, już nie pytam po raz kolejny sąsiadki czy cię widziała i czy widziała, jaki jesteś cudny, już nie nazywam swych miśków twoim imieniem..
____

234356664689632 rzeczy do zrobienia, a zero ochoty. Jednak jakoś sobie poradzę, zawsze sobie radzę, a że wychodzi z tego chuj, inna sprawa.


No kochani, jak było w szkole? 
Ja stęskniłam sie szczególnie za jedną kochaną mordką <3 :3 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz