niedziela, 2 września 2012

Podsumowanie wakacji 2012.

Cześć, tak jak obiecałam jest i notka na podsumowanie wakacji ;) 
Te wakacje nie były najlepsze z wszystkich, ani nie najgorsze i mogę je zatwierdzić jako udane. Byłam 6 dni we Wrz. które spędziłam wspaniale i w naprawdę normalnym towarzystwie, za którym okropnie się stęskniłam przez te 6 miesięcy.
Dziękuję również całej rodzinie, ktora musiała znosić wszystkie moje humorki, która zawsze pomogła mi poprawić humor i Julce, małemu rojberkowi które okropnie kocham choć czasami może wykończyć :)
I oczywiście wszystkim moim znajomymi, którzy pocieszali mnie i znaleźli dla mnie czas.
Oraz was, za to że czytacie te wszystkie rzeczy które tutaj pisze :*

Kilka zdjęć z tych wakacji :






 
Na żadnym zdjęciu nie ma mnie, ale dziękuję większości osobą na tych zdjęciach za spędzone wakacje. A ten pies, to jest Kiara(włochacz kochany ) :*
Papa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz