poniedziałek, 1 października 2012

67.

Hoho, jak ja dawno tutaj nie pisałam. 
Przepraszam Was, zaczyna się u mnie bierzmowanie i teraz muszę chodzić codziennie do kościoła ;c


Site models.










Opisy.


Przytulanie to taka witamina, której czasami potrzebuje każdy człowiek. Jej niedobór powoduje osamotnienie.
_____

Chciałabym być najważniejszą kobietą w Twoim życiu, chociaż raz, jeden pieprzony dzień.
_____

Kiedy zamykam się w Twoich ramionach, ukołysana w bezsenny czas, koszmar oddala się i mogę uśmiechać się przez sen. To niepojęte, ile można uczynić dla drugiego człowieka.
_____

Zaczęłam się zastanawiać, czy nie pomyliłam bajki. Czy Książę nie pomylił drogi i czy zamek nie był z piasku.
____

Nie chce pójść do piekła. W piekle na powitanie pokazują Ci wszystkie Twoje niewykorzystane szanse. Pokazują jak wyglądałoby Twoje życie, gdybyś w odpowiedniej chwili znalazł odpowiednie wyjście. A potem widzisz te chwile szczęścia, które straciłeś śpiąc - to, jakby wyglądało Twoje życie, gdybyś obudził się w porę. A potem zostajesz sam, całą wieczność i nie ma nikogo ani niczego, tylko Ty i Twoje wyrzuty sumienia.
_____

Chcę czuć, że jestem dla Ciebie najważniejsza, najpiękniejsza, najlepsza, że mnie kochasz jak nikogo innego, że jak trzeba pójdziesz dla mnie na wojnę. Że mnie doceniasz i że jestem tą jedyną, dla której zrobiłbyś wszystko.Chce ..
______

Choć raz usłyszeć, że czyjś świat beze mnie nie miałby sensu.
_____

Zrobię to, zobaczysz. Pewnego deszczowego wieczora upiję się do nieprzytomności i stanę przed Twoim domem. W końcu będę miała odwagę. Dławiąc się łzami, wykrzyczę Ci w twarz jak cholernie mi zależało. Wiesz, chciałabym zobaczyć Twoją minę.


Dobra koniec.
ejko.

3 komentarze:

  1. Świetny blog ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super tu masz :) Witaj w klubie ja też mam bierzmowaniee :c
    Super opisy :** Wpadaj do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak w realu nazywa się 4 dziewczyna?

    OdpowiedzUsuń