piątek, 12 października 2012

68.

Siema. Przepraszam że ostatnio piszę tak mało notek, ale po prostu nie mam czasu. Teraz mam różaniec, i jeszcze w zeszłym tygodniu zmarła mi bliska osoba. Po prostu już nie ogarniam swojego życia. Ale teraz mam trochę czasu więc coś dodam.
Oglądam rodzinke.pl


Site models.







Opisy.


Nigdy nie zapominaj najpiękniejszych chwil Twego życia, wracaj do nich, ilekroć w Twoim życiu pojawia się smutek .
_____

W jednym momencie mam ochotę napisać do Ciebie, powiedzieć co czuję i jak bardzo za Tobą tęsknie .. Ale po chwili, gdy przypomnę sobie, ile razy przez Ciebie płakałam, dochodzę do wniosku, że nie warto .
_____

Chciałabym móc zobaczyć Cię w moich drzwiach z łobuzerskim uśmiechem, artystycznym nieładem na głowie, mówiącego 'Cześć' jak gdyby nigdy nic...
_____

i potrafię 20 razy przeczytać od ciebie tego samego sms-a, bo daje mi on tyle radości jakbym czytała go po raz pierwszy.
_____

Piję kawę, palę szlugi. I czasami po prostu żyję. Poza tym staram się ogarnąć to coraz bardziej pojebane człowieczeństwo.
_____

Chciałam któregoś dnia idąc chodnikiem zdać sobie sprawę, że kocham. Kocham na nowo, kogoś innego, z jeszcze większą abstrakcją, niż wcześniej. Stawiając lewą nogę tuż po postawieniu prawej, poczuć, że serce znów jest na swoim miejscu.
_____

Bo łatwiej nam udawać cholernie szczęśliwych, niż zdobyć się na szczerą rozmowę.
______

dużo mówiłeś. o sobie, o mnie, o nas. szkoda tylko, że nie powiedziałeś, żebym nie robiła sobie zbytniej nadziei, bo i tak nie będziemy nigdy razem.
____

mój problem polega na tym, że czasami doszukuje się drugiego dna w zwykłych zdaniach.



Dobra, bajo :) 
Jutro wieczorem napiszę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz