czwartek, 18 października 2012

69.

Cześć. 
Boże, nie mam kiedy pisać.
naukasprzatnienaukasprzątanie :c



Site models.








Opisy.

 

- Masz piękne oczy.
- Dziękuję, były w zestawie z twarzą.
_____

Powinieneś mieć tak ze sto rodzajów uśmiechów. Dla każdej naiwnej po jednym.
_____

- Jesteś idealna, ale jest jedna rzecz, którą chciałbym w Tobie zmienić.
- Co?
- Nazwisko. ♥
____

Warto było się spotkać, aby dowiedzieć się, że istnieją takie oczy jak Twoje.
____

Są ludzie, którym szczęście mignie tylko na moment, na moment tylko się ukaże po to tylko, by uczynić życie tym smutniejsze i okrutniejsze.
_____

Chciałabym, aby spojrzał na mnie tak samo jak w dzień, gdy pierwszy raz go ujrzałam.
_____

Utrata miłości jest jak uraz.Jak umieranie.Z tą różnicą,że umieranie ma swój koniec.A to..może trwać wiecznie.
____

I nagle świat zaczął ode mnie wymagać bycia kimś innym niż dotychczas.
____

Jego ciepły i szybki oddech na mojej szyi. Jego dotyk , który budzi we mnie wszystkie zmysły. Jego wzrok , który rozbudza moje ciało. Jego gorące usta i ten język , który doprowadza do szaleństwa.


Dziękuję, narazie.


+ blisko do setnej notki :3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz