niedziela, 18 listopada 2012

74.

Cześć.
Jestem już w Angli, nie jest dobrze.
Tęsknie, chce do domu :( 



Site models.









Opisy.


Wiesz co robię wieczorami? Wtedy, gdy najbardziej mi Ciebie brak? Układam pasjansa. Mówią, żę to dla starych panien. Stara nie jestem. Może dlatego to tak dziwi, ale wiesz ,że pomaga? Pomaga. Bardziej niż kilogramy zjedzonej czekolady i litry wylanych łez. Tylko wiesz, cholera, nigdy nie udało mi się go ułożyć. Nawet w głupim pasjansie nie mam swojego szczęśliwego zakończenia.
_____

a kiedy opowiada mi, jak cudownie im jest, jak wspaniale się dogadują, jak cholernie do siebie pasują - milczę, choć ciśnie mi się na usta krótkie 'będziesz cierpieć'.
_____

i tylko czekam na dzień, godzinę, minutę i sekundę kiedy znów schowam się w Twoich ramionach.
_____

 pozwolę Ci odejść. pozwolę. ale najpierw patrząc mi prosto w oczy, wykrzycz, że nic nie znaczę. wykrzycz, że nawet to kiedy wtulałam się w Twój dwudniowy zarost było nieporozumieniem. pozwolę Ci odejść. pozwolę, jeżeli mi udowodnisz, że postępujesz zgodnie z sercem. że nie stawiasz się mu na przeciw ze względu na swoją chorą dumę, tym samym odbierając mi szansę na szczęście.
____

Chce siedzieć z Tobą na mokrej jeszcze od rosy trawie i puszczając bańki mydlane patrzeć jak niebo krzyczy kolorami tęczy. W sumie obeszłoby się bez trawy, baniek i tęczy. Chcę Ciebie. To Ty jesteś moją główną atrakcją.
____

 Zamykam oczy i czuję jak dym wiruje w głowie. I całe ciało ugina się pod ciężarem powiek. I choć na zewnątrz zimno, w środku czuję ogień. Tak uwielbiam ten stan.
____

Spojrzał w jej stronę swoimi brązowymi oczami. od razu zareagowała, ich wzrok znów się spotkał. na ułamek sekundy znowu mogła zobaczyć swoje odbicie w jego źrenicach. 
____

Całując go, skupiałam się tylko nad tym, żeby nie zapomnieć oddychać.
_____

Twój dotyk jest czymś ważniejszym, niż samo czucie Twoich dłoni na mojej klatce piersiowej i spragnionych ust pieszczących moje wargi.. To coś niewiarygodnie ogromnego i wyjątkowego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz