niedziela, 25 listopada 2012

76.

Siema!
Postaram się teraz częśniej pisać, bo nie wiem co robić z wolnym czasem.


Site models.







Opisy.


Codziennie tęsknie za Tobą, po raz ostatni.
_____

Zabawne, że doceniamy ludzi dopiero wtedy, gdy już znikną z naszego życia.
_____

boję się , że niedługo nadejdą chwile gdy nie będzie ciebie obok mnie.
____

Nie ważne, ile oddechów biorę i tak nie mogę oddychać. Nie ważne, ile nocy nie przespałam. Nie ważne, ile biorę na siebie i tak nie mogę zapomnieć.
_____

tak silne uczucie nie znika w jednej chwili, nie rozwiewa się w ciągu jednego dnia, nie umiera tak nagle, bo to by oznaczało, że właściwie nigdy nie istniało.
_____

Wiesz czego mi brak? Poczucia bezpieczeństwa. Tej malutkiej myśli w głowie, która mówi mi, że jesteś i zawsze przy mnie będziesz, gdy stanie się coś złego.
_____

Wiesz co jest gorsze od kłótni, wyzwisk, tłuczonych talerzy i trzaskania drzwiami? Obojętność. Milczenie wszystko pieprzy, niszczy każdego.
_____

Miała nadzieję, że pojawi się ktoś, kogo pokocha do szaleństwa i wreszcie dni przestaną być podobne jeden do drugiego.
_____

możemy iść na plac zabaw pobawić się w piaskownicy i udawać , że naszym największym zmartwieniem jest kto pierwszy zjedzie ze zdjeżdżalni .
_____

Ludzie czekają. Czekają na słońce, na deszcz, na kawę, na przerwę, na miłość, na szczęście. Tak naprawdę całe nasze życie jest jednym wielkim czekaniem na coś, co może nigdy się nie wydarzyć.
_____

Pamiętaj nie zmieniaj się dla niego. Nie udawaj kogoś kim nie jestes. Jeżeli on nie pokocha ciebie, twoich wad, to nie jest dla Ciebie, nie jest Ciebie wart. Proste. Bądz taka jaka jesteś. A jesteś niezwykła, musisz tylko w to uwierzyć. Trafisz na pewno na kogo ktoś pokocha cię w 100%. I będziesz dla niego ideałem, jedynym sensem życia.
_____

Ejko.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz