środa, 28 listopada 2012

77.

Cześć mordki, co tam u Was? 
Kurczę, ostatnio nie pojawiają się żadne komentarze ;c
Czytelnicy uciekli czy co? 


Site models.












Opisy.

Gdy wreszcie zasypiali, nie pragnęła niczego więcej, jak tylko spędzić jeszcze dziesięć tysięcy wieczorów w taki sposób jak ten.
_____

Najtrudniej, wśród wszystkich tych, którzy się z Ciebie śmieją, odnaleźć osobę, która się do Ciebie uśmiecha.
______

jesteś tylko człowiekiem, a dajesz mi więcej szczęścia niż wszystko na świecie.
_______

Od jutra będę twarda, ale dzisiaj sobie jeszcze potęsknię.
____

Uciekać jest najłatwiej, ale czasem trzeba zmierzyć się z tym co nas spotkało.
_____

Szłam z nim za rękę i mijaliśmy jego byłą dziewczynę, gdy zobaczyłam jak na nią patrzy zapytałam -wciąż ją kochasz prawda ? - on wtedy spojrzał mi głęboko w oczy i powiedział -nie, po prostu zastanawiam się skarbie jak kiedyś mogłem kochać ją a nie Ciebie .
_____

Chcę byś trzymał moją rękę bez przerwy, wprawiając wszystkie dziewczyny wokół w zazdrość. nie pozwoliłby mnie skrzywdzić. rzuciłby we mnie pluszowym misiem, gdybym zachowywała się idiotycznie, a potem obdarowałby mnie milionem całusów. robiłby z siebie idiotę tylko po to, bym się uśmiechnęła. opowiadałby o mnie swoim przyjaciołom z uśmiechem na ustach. kłóciłby się ze mną o głupie rzeczy, by potem przepraszać mnie kupując kinder niespodzianki. liczyłby ze mną gwiazdy. byłby moim najlepszym przyjacielem. nigdy, przenigdy nie złamałby mi serca.
______

Powiedz, że choć przez chwile tęsknisz za mną. Że są takie momenty, w których brakuje Ci mnie, że są taki dni, w których oddałbyś za mnie życie i powiedz, że kiedyś pokochasz mnie tak jak ja kocham Ciebie. No cholera powiedz to!
_____

teraz idę w deszczową noc przez ulicę wyklinając życie z papierosem w ręku. spotykam Cię, a Ty pytasz co się stało, przecież zawsze byłam taka poukładana, nigdy nieprzeklinałam, nie paliłam. co się stało? wiem..poznałam kogoś, kto mnie bardzo zranił.. gdyby nie on dalej byłabym sobą..
_____

To nie jest tak, że mam Cię gdzieś. Ja poprostu udaję mocniejszą niż jestem, udaję, że nie zwracam na Ciebie uwagi, próbuję Cię nie zauważać, ignoruję Twój wzrok, staram się o Tobie nie myśleć, nie wiążę z Tobą żadnych nadziei, Twoje ' cześć ' zlewam jak nigdy dotąd, a w głębi serca nie mogę bez Ciebie żyć, bo Cię kocham.




CZEŚĆ!

3 komentarze:

  1. Może i nie komentuję, ale codziennie sprawdzam czy są jakieś nowe wpisy. Nie przejmuj się, może jest wielu takich jak ja? To nie oznacza, nawet jeśli tego nie planujesz, usuwać bloga: )

    JEST Z A J E B I S T Y !!

    OdpowiedzUsuń
  2. dokładnie ! :) również codziennie sprawdzam . Blog jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog !
    z chęcią będę zaglądać :)
    zapraszam do siebie : http://schokoolade.blogspot.com/ , soorki jeśli uznasz to za spam ; d

    OdpowiedzUsuń