środa, 3 kwietnia 2013

94.

Hej!
Co tam u was? Jak tam swieta minely? :3 


Site models.









Opisy .


To jest mega trudne zapomnieć o kimś, kto był dla Ciebie powodem wstawania rano do szkoły.
________

Kobietę stworzono z żebra mężczyzny. Nie ze stopy , by po niej deptano. Nie z głowy by była mądrzejsza. Ale z żebra, które jest pod ramieniem, mającym ją chronić i być blisko serca, by ją kochać.
_______

To jest tak, jakbyś krzyczał, ale nikt nie może Cię usłyszeć. Czujesz się zawstydzony, że ktoś może znaczyć dla Ciebie tak wiele, że bez niego czujesz się nikim.
______

możesz cierpieć , możesz stać się najgorszym człowiekiem , ale po chuj ? podnieś się , weź głęboki wdech , zatrzymaj powietrze w płucach i pomyśl : ktoś kto ma gorzej daje radę , więc czemu nie ja ? wypuść powietrze uśmiechnij się i spełniaj marzenia , bo do tego zostaliśmy stworzeni
__________

Za każdym razem, gdy się z kimś rozstajesz, zostawiasz u tego kogoś kawałek swojej duszy, a ten ból to brak tego kawałka. Boli, bo jest u kogoś innego. Ten kawałek kiedyś się odbuduje, ale to strasznie długo trwa.
_________

pozwolę Ci odejść. pozwolę. ale najpierw patrząc mi prosto w oczy, wykrzycz,że nic nie znaczę. wykrzycz, że nawet to kiedy wtulałam się w Twójdwudniowy zarost było nieporozumieniem.pozwolę Ci odejść. pozwolę, jeżeli mi udowodnisz, że postępujesz zgodnie z sercem.że nie stawiasz się mu na przeciw ze względu na swoją chorą dumę,tym samym odbierając mi szansę na szczęście.
_______

Czasami chciałabym być kimś innym. Czasami chciałabym być wredną, zimną suką dlatego, że może wtedy nic bym nie czuła. Na niczym by mi niezależało, do niczego bym się nie przywiązała, za niczym bym nie tęskniła.
__________

po tylu latach dowiadujesz się, że osoba która była dla Ciebie całym światem, Ty jesteś dla niej tylko dodatkiem do gry.
________

nie ubieram szalika, gdy wychodzę, a na dworzu jest mróz, piję piwo prosto z lodówki, zimną colę i jem lody na dworze . krzyczę i śpiewam z całych sił . byleby tylko stracić głos i już nie móc mówić jak bardzo za tobą tęsknie.
________

w sumie to wiele laluń wielbi Pezeta, ale jakbym rzuciła : uwielbiam Pawła Kaplińskiego, połowa z nich stwierdziłaby, że nie zna gościa.
_______

Na świecie istnieje jedyna rzecz warta życia: bezgranicznie kochać człowieka, który kocha nas tak samo
_______

Udaję radość, której we mnie nie ma, ukrywam smutek, żeby nie martwić tych którzy mnie kochają i troszczą się o mnie. Nocą, przed zaśnięciem, odbywam ze sobą długie rozmowy, staram się odegnać złe myśli, bo byłaby to niewdzięczność wobec wszystkich, ucieczka, jeszcze jedna tragedia na tym i tak pełnym nieszczęść świecie.
______

Miłość nie jest jak rachunek, który trzeba uregulować, nie daje niczego na kredyt i nie chce słyszeć o rabatach.




Misiaki, macie jakies zyczenia co do notek ?
Jezeli tak, piszcie w komentarzach :3







3 komentarze:

  1. Pisz częściej pliss xD

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne cytaty! Dodaję się do obserwujących, będęęęę tu wpadać. i zapraszam na mojego nowego bloga!
    http://strange-of-unreal.blogspot.com/ jest nowy, więc będę wdzięczna za obserwajcę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się te zdjęcia są extra :)
    Obserwuję i liczę na rewanż :P
    http://hopeisgonee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń